Masz pytania?
Napisz do nas
Najczęściej zadawane pytania
Termin realizacji Twojego zamówienia zależy od sposobu wybranej przez Ciebie dostawy paczki. W przypadku wysyłki kurierem lub paczkomatem, czas wysyłki wynosi najczęściej do 5 dni roboczych (z reguły są to 2-3 dni). Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni roboczych.
W naszym sklepie oferujemy Ci następujące metody dokonywania płatności:
1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów TPay.com.
3. Płatność Blikiem.
Jako konsument, który zawarł Umowę kupna na odległość, masz prawo odstąpić od niej i zwrócić produkt w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od jej zawarcia, bez podawania przyczyny.
Decydując się na zwrot produktu ponosi bezpośrednie koszty z tym związane.
Nie jesteśmy w stanie Tobie tego zagwarantować. Kurier nie ma takiego obowiązku, jednak coraz więcej spedytorów stosuje taką praktykę jako standard.
Jeżeli wybierzesz płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, obowiązany jesteś do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Do Twojej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako Konsument poprosisz o wymianę produktu, usunięcia jego wady lub złożysz oświadczenie o obniżenie jego ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że Twoja prośba została uznana za uzasadnioną.
Najnowsze komentarze